Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


lördag 27 februari 2010

Villamässa!

Ja då har man vart på en sån oxå...oj så mycke tjatgôbber det var överallt!! Köpte faktiskt förvaringspåsar som man suger ur luften ur så blir de super tunna!! Bra till täcken, kuddar lr kläder som tar stor plats, men med dessa påsar så kommer ja få hur mycke plats som helst;) Bra tycker ja!!

Dizel å Engla härjade som tusan, sprang överallt å pratade med typ alla;) Hehe så söta dom är prinsen å prinsessan!! Imorn blir det nog badhuset med Engla Dizel å broder!! Ante stannar hemma å fixar så listerna kommer på plats i hallen!!

Å jag skulle visst skotta infarten oxå...hmm...är det nån som fixar tvätten när inte jag gör det?? Skulle inte tro det!!! Men jag är stöni å ska minsann skotta infarten!! Jaja nu ska ja sluta tjata...SO LONG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade