Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 14 februari 2010

Snölyktor!!


Idag efter ja jobbat färdigt å hämtat Dizel så var vi ute i snön å det härliga soliga vädret å byggde några snögrottor som vi sen satte ljus i!! Jätte fint å mysigt blev det...men först så lekte vi att det var garage till Dizels grävmaskin:)

Lite fika hade vi oxå tid med innan leken...en alla <3ans dag tårta blev det med mormor å moffe!!

Dizel har vart hela helgen hos sin mormor å moffe, eftersom jag har jobbat...å det finns ju inget helg dagis här...kanske man skulle starta!!

Saknar Ante super mycke...han har ju jobbat hela helgen han oxå, fast i Norge så vi har ju inte sett han på eb vecka nu. Men det går fort tills på torsdag:) Imorn fyller ja år, då kanske man ska baka en tårta ifall det är någon som kommer ihåg mej??!! Hmm...det är väl inte hela världen om ni inte gör det...känns som man inte vill bli äldre nu!!

Men Dizel å jag ska iafl unna oss lite extra mys:) Då blir han glad!!Nej nu ska jag titta på våra fina snögrottor sen lägga mej för att sova så jag orkar jobba imorn...städa efter engelskmän som inte vet vad en "bajsränsare" är!! RENSA toan efter du skitit för tusan!!! Men jag tycker ju det är såååå roligt att ta bort bajs efter folk...INTE!!! Nee slut på bajsprat...Nu är det natten på Arneby...GOD NATT!! å förresten, glad alla hjärtans dag (lr va man säger)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade