Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 7 februari 2010

Lite kryare...

Japp jag känner mej lite bättre idag, lr rättare sagt mycket bättre!! Gottit att slippa å va snorolga;P

Dizel vill inte riktigt sova idag:( Men så är det väl vissa dagar, det kan inte alltid vara lätt med sovrutiner! Men ibland önskar ja att han somnade på två röda sekunder varje kväll...men jag har iafl tur att han inte skriker å är arg. För han ligger ju stilla iafl, men inte sover!

Igår (lördag) var vi på badhuset i Torsby jag Dizel å Ante, så skoj det var men oj vad man blir trött efter en dag i badet=) Dizel träffade en dagiskompis där så han tyckte det var extra kul=) Idag har jag haft storstädning undertiden Ante å Dizel var hos farmor å hälsade på! Sen åkte ja å Dizel till Tanni & Moa å lekte lite! Så nu är det bara att lägga sej å sova, men tyvärr så är jag ju inte trött längre som jag vart hela dagen...

Idag är det ju Söndag å det innebär ju att Ante åkt till Norge för att jobba, å nu blir det två veckor i sträck:( Men det går fort, tur jag har Dizel som håller mej sysselsatt på eftermiddagarna:)

Men nu blir det att försöka varva ner lite så man kommer i säng i lite normal tid!! SO LONG....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade