Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


lördag 20 februari 2010

Underbara helgen snart slut....


Fredag började med att jag jobbade som vanligt, sen när ja kom hem så satt Ante å väntade på mej...vi åkte iväg utan att jag hade en aning om vart vi skulle!! Det bar iafl iväg till Karlstad...checkade in i Metso sviten på Plaza hotell!!

Sedan bar det av mot KASHK på massage, underbart var det!! Sen gick vi en sväng på stan å köpte lite vin å ljus...vinet drack vi upp sen gick vi ner till restaurangen för att äta god mat...sedan tillbaka till sviten för att bada lite jacuzzi:) Väl i badet så fick ja mej en ny förlovningsring <3 vi har bestämt oss för att börja om på nytt...har vart lite jobbigt en stund!! Men nu ska vi börja på ny kula:) Så vi låg i badet tills vi såg ut som två russin...fyllde i en frukostlapp å hängde på dörren!! Morgonen kom å det gjorde frukosten oxå:) Mycke var det å nästan allt var slut när vi hade grisat i oss så vi var mätta å belåtna!!

Checkade ut å åkte hemöver i snökaoset för att hämta Dizel hos Ankie å Ubba!! TACK till er!! Underbart var det, men ännu mera underbart att komma hem efter en sån skön vistelse...va bortskämd ja känner mej som får sova på hotell å få allt serverat på ett fat:)
Han är allt bra gosig min Ante!! Älskar dej min skatt <3

Nee nu ska jag mysa lite innan det blir natten!! Dizel sover redan han var sååå trött efter att ha lekt med Tanni två dagar...å trötta är jag å Ante oxå så nu ska vi bara mysa i soffan å sen sova en stund innan man ska upp å göra massa måsten imorn... Så nu vet ni hur min helg varit!! HELT UNDERBAR!!!

God natt alla å sov gott!! Det ska ja göra med ett leende på läpparna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade