Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 1 februari 2010

Klantit värre å möö annet:)

Ja men va fan lyckas ja med då...jo om inte att skära mej i fingertoppen...ja skulle ju bara ta av plasten från en fotoram!! Å lyckas att köra igenom fingret i plasten så ja slant å fick den där hållaren som sitter bak på fotoramen rakt i fingertoppen!!!AAAAJJJJJ som fan!! Å jävel va det blödde...typiskt oxå!! Har man gjort sej illa så är det ju givetvis där man slår sej igen om man slår sej...å jaaa det har jag väl gjort flera gånger idag!! Hmm...konstigt det där!!

Jobbat idag, å jobbar imorn!! Göööött må ni tro:) En sak till, tro det lr ej men jag har inte rökt nå mera!!! Duktiga Mia, du är allt en riktigt duktig tjej du!! Jamen man tackar:)Hihi!! Bara liiiite schizofren(lr hur fasen det stavas)...

En liten notering. 55st värmeljus tänder ja i huset på kvällen!! Så nu vet ni det oxå!! Väldigt intressant information!!

Granarna på bakgården rök idag oxå!! Så mycke insyn det blev...gillas inte!! Men vi ska plantera en häck ist. Himla tur var det väl att vi bestämt oss för det för tydligen så har de börja ruttna...inge bra om det hade blåst utav bara fan, fint att få granar på kvällsbesök genom taket;)

Dizel är trött å likaså jag...så idag blir det tidig kväll, imorse blev Dizel lite irriterad när det börja spela i mobilen 06.40...MEN va är det nu da??? Haha undrar om han är släkt med sin mor??

Så nu blir det väl att hänga en tvätt plocka ur diskmaskinen, ta en svängom med min glittriga snabeldrake;) Ja jag har en glittrig dammsugare!! Fin sörrni!!

Å symaskinen står å väntar på mej oxå, Dizel´s gardiner å kuddfodral är färdiga!! Bara köksgardiner kvar!! Å mina brallor oxå...stretch tyg är bara för personer som det inte finns tillstymmelse till fett på...då kan man ju ta 2storlekar för små byxor så sitter de ju fint hela tiden, men det går ju inte på mej för då får jag ju gå runt med ett "bildäck" runt magen...!! Så då syr ja hellre in dem i benen faktiskt;)

Dizel säger det är lördag idag!! Undrar om han är sugen på godis:) Hehe oxå morsarvet...fan oxå varför skulle han behöva ärva flera av mina dåliga sidor för??!!

Nej nu kan jag inte sitta här mera...måste faktiskt ta tag i lite saker nu...BOOOORING!!! Men så är det att inte vara 10 år längre, då måste man göra allt själv!! Iafl tills jag blivit miljardär å kan ha ett hembiträde som fixar allt åt mej...fast det skulle ändå inte gå för då skulle jag gå efter henne å göra om!! För det vet ni väl ni som känner mej, att ingen kan göra allt bättre än mej!! Har Ante torkat av bänken så går jag å rättar till blomkrukorna för de står snett!! Jaa jag har ett sjukligt beteende;) That´s me!! Take it or live it!!

SOOOO LONG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade