Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


fredag 5 februari 2010

Början till förkylning...

Blääää jag har börjat bli sjuk, snorig å täppt i näsan, torr å kliande hals å helt slut i kroppen. Ursch å fy!!Gillas inte...å jag trodde jag å Ante skulle se på tv tillsammans ikväll men det blev det inget av med:( Han gick hem till min styvfar ist. hmm...jaja jag får väl se på tv själv då!! För lillprinsen somnade ju!!Ruskit godissugen är ja me...kanske får slänga ihop lite negerbollar att smaska på??!! Eller så går jag å lägger mej å sover, jobbar ju imorn igen så jag kan nog behöva sova mycke nu när ja börjar bli sjuk(synd om mej)!!!

Idag har vi vart ute i det underbara soliga vinter vädret, åkte lite pulka å Dizel,Jonathan och Moa försökte bygga en "Idlo" Iglo:) det gick inte så bra, men det var ju värt ett försök!!

Här kommer några andra ord som Dizel byter ut bokstäver i
Krokobil-krokodil
Blisten mäfin-blixten mcqueen
Ruttesrasan-snuttetrasan
Fulin-fyrhjuling

Sötnosen min har lite bråttom när han pratar å det blir lite fel;) Han kan säga tex. bokstaven K men inte i ett ord..men det kommer=)

Hmm...nu ringde det nån jävla nisse å fråga-
-ja undrar om ni vill köpa en bibel?
-bibel?
-ja en bibel, ni vill väl köpa en bibel?
-öööhh nej vi vill inte köpa nån jävla bibel!!!
-men Ante vill nog köpa en??för han är väl hemma?
-NEJ han är inte hemma å vi vill inte ha!!
-HAHA det är Sunkan(jobbkompis till Ante) ja tänkte ja skulle lura Ante!!
-eehh jaa du lurade mej iafl!!!

Haha så fick ja mej ett skratt på fredakvällen:) Å han tyckte minsan att ja lät värmlänsk:) Jaa kan ju bero på att ja bor i värmland!!

Nee nu blir det en kopp te så ja slipper vara torr som en jävla öken i halsen!!Sen blir det tv i sängen!! Natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade