Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 21 februari 2010

Söndag med allt vad det innebär...


Det har ju vart underbart vackert väder idag måste ja säga!!! Lovely...var ute å skottade lite snö å när ja var färdig så satte jag mej på en filt i solväggen!! Helt fantastiskt att få känna solen värma i ansiktet!!

Ante har nu åkt till Norgelandet:( Men veckan kommer gå fort å alldeles snart igen är det helgen, å vi får hem vår Ante igen:)

Imorn (måndag) ska ja med Ewelina till Karlstad å shoppa lite på IKEA, de får ju flytta in i lägenheten på Torsdag, å givetvis ska ja oxå ha med lite saker hem;) som vanligt!! Ante blir väl galen på mej snart;P

Kom just på att jag ska ju givetvis sätta ut en bild på nya ringen oxå som nu pryder mitt ringfinger så fint:)

Nu ska ja försöka att få Dizel att sova, är ju jobb å dagis imorn!! Sen elda lite mera för att sedan gå å lägga mej själv:)

Mamma å Nisse är i USA, å ska vara borta mer än två veckor!! Saknar dom redan å de åkte i fredas!! Nu har ja skrivit om allt ja hade på hjärtat denna söndag...så jag säger so long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade