Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 22 februari 2010

Lillprinsen sover nu....


Snarkar så sött gör han min prins här i soffan:) Fortfarande feber, men tur det finns panodil!! Å stolt som en tupp är ja över att han helt plötsligt börjat ta hostmedicin!! Har vart helt omöjligt att få i han flytande medicin förut...men huxflux så tog han det utan något vidare protester:) Duktig min pojke!! Så nu hoppas ja att vi sover gott inatt utan massa hosta så vi kan vakna imorn utan feber!! Så Dizel kan få gå till dagis på onsdag så ja får jobba!! En feberfri dag måste det ju vara innan man får lämna på dagis...!!

Å tur i oturen att det vart sånt snöoväder så det var många som har vart tvugna att avboka sina rum på gästis, så det var ingen fara att jag var hemmma från jobbet!! Ja får ju lätt dåligt samvete, men man kan ju inte hjälpa att ens barn blir sjukt!! Så är det ju för alla som har barn, å även utan barn givetvis:) Men nu ska ja faktiskt stänga ner datorn å titta lite på tv innan ja stänger av den för att bära upp min lilla sjukling till sängen å lägga mej å snosa lite:) Natti natt åter imorn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade