Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 22 februari 2010

sjukling....


Dizel har feber å hostar snart upp lungorna:( Stackars liten...jag hatar att han har feber, för ibland går det inte att få ner den, den bara fortsätter att stiga!! Å när han fått feber så måste vi vara noga med att ha koll på den för blir han för varm å det inte går att få ner tempen så får vi åka till sjukhuset i Karlstad...för min prins har haft 2 epilepsianfall å feber är en utlösande faktor!! Ursch å fy...men peppar peppar, han har inte haft något anfall på över 1 år så förhoppningsvis så har det växt bort...ja det kunde göra det om man var så liten som han!! Sista gången vi åkte in så försvann inte febern utan stannade på 41.3 innan det sakta men säkert gick neråt...då var man nervös kan ja lova!!

Inte äter han något heller...han har inte ens petat på frukosten idag:( Hmm...får nog be att någon handlar glass å kommer med!!

Men nu ska vi gosa lite å sen får vi väl hitta på något här hemma...baka något kanske det tycker Dizel om:) Skriver mera lite senare!! Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade