Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


onsdag 10 februari 2010

Besök!!

Japp idag kom min fru å hennes två flickor på besök hos mej å Dizel:) Alltid trevligt med besök!! Det är inte ofta jag får det kan ja säga...oftast är det jag å Dizel som åker till våra vänner å hälsar på men ingen av dem kommer hit:( Jo Michelle kommer hit!!! Å syster Lina!!! Men ingen annan:( Jaja så är det...inget ja kan ändra på, lr?? Ja kanske inte är rolig att umgås med??!! Tänk om det är så...att folk vill inte komma hit för ja är tråkig!! Å när ja ringer å säger att ja kommer till dem så tänker dom-NEEEJ snälla inte du igen!!

Hmm...ja lite funderingar får ja ibland i huvet:) Är inte riktigt frisk i hjärnan, men det har ja redan konstaterat för läääänge sen;P

Imorn börjar det på allvar på jobbet...så jag ska få hjälp av en tjej, som ja ska se till att hon lär sej å gör allt rätt å på det viset jag vill ha det gjort:) Chefen sa det till mej idag...Mia imorn kommer det en tjej som ska gå med dej för att hjälpa dej, så du får vara arbetsledare å ansvarig i städet!! I like it alot:) Hehe!! Nej da ja ska vara snäll mot nya tjejen så hon kommer under hela helgen å hjälper mej:) för det kan behövas kan ja lova!! Svenska rallyt innebär ju fullbokat!! Å att bädda ca 90 bäddar sj blir liiiite kämpigt iafl att få det gjort innan de kommer tillbaka för att sova!!

Så ja kommer nog inte att skriva här så mycke, det blir många timmar denna helg:) På freda blir det dubbelpass, då ska Dizel vara hos mormor å moffe eftersom Ante jobbar denna helgen. Men det ska bli KUL att få gästspela lite i baren:)

Men nu orkar ja inte skriva mera ska faktiskt ta en vals med hugo:) (dammsugaren) å sen titta om den stora vita har gjort min tvätt ren:)

Tjingeling så länge!!

BTW...JAG ÄLSKAR ANTE Å DIZEL AV HEEEELA MITT HJÄRTA<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade