Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 23 februari 2010

Doktorn...

Klockan 2 ska vi vara på vårdcentralen...men hur ska jag förklara för Dizel att han ska till doktorn?? Jag har ju sagt att han måste ta hostmedicin för att slippa åka till doktorn, å han har ju så snällt tagit medicinen...så han kommer ju tro att jag lurat honom, ja det har jag ju kanske gjort oxå!! Men det går nog förhoppningsvis bra, för han är så duktig när vi är hos läkaren de får sticka i fingret utan att han säger något så jag hoppas att det går så lätt idag oxå!!Var längesen nu vi var hos doktorn...

Skriver mera sen när vi kommit hem från sunne...får väl gå in på sunne bazaren efter läkarbesöket så han får köpa en leksak!! Det brukar hjälpa mot det mästa:)

So long....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade