Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 25 januari 2010

Allt gick bra idag:)

Det gick som sagt va bra idag!!! Härligt att inte längre vara helt arbetslös!! Det är inget glammit jobb att städa rum...men det är ett jobb!! Skönt att få gå runt själv i min egen lilla värld å städa!! Å det är ju inte så stora rum heller så det blir inte värst jobbigt...bara man har lite musik ipluggat i öronen så går det som på räls;)

Trevliga arbetskamrater, å chefen var oxå trevlig!! Man sköter sej själv...underbart!! Jag är såå himla glad att jag äntligen fått ett jobb!! Jag städar hellre rum ett par dagar i veckan än att man ska gå hemma dag ut å dag in å bli alldeles förslappad:P

Så nu är både jag å Dizel lite trötta, Dizel är inte van att vara på dagis på en måndag så han talade om för mej imorse att han minsann var ledig å skulle inte på dagis:) hihi så söt han har koll han!!

Nu är det duschen som gäller sen blir det lite mys i soffan innan det är bedtime för mini å egentid för mej!! Glad glad glad!!! So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade