Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


lördag 23 januari 2010

Dizel...


Dizel är så söt det lilla trollet;) Han gick runt här förut med min påse med värmeljus i...han var snäll å bytte ut de gamla mot nya i alla ljuslyktor som han nådde upp till!!! Att så lite kan göra en mamma så glad:) Å jag såg inte att han vart snäll å bytt ut förrän han somnat:( Så jag hann inte berätta för honom att jag tycker han är snäll å duktig som hjälper mej...men imorn ska ja säga det åt honom:) Är man inte mamma så förstår man nog inte att sånt kan göra en glad, men är man däremot mamma så förstår man att det är de små detaljerna som är bäst!! Att han stryker handen på kinden på morgonen å säger att jag måste vakna...lr att han säger att jag är fin i håret:) Såna saker kan få mej att le hur ledsen jag än är!! Det bästa jag har i hela mitt liv, det är DIZEL!! Så vacker å alldeles underbar, MIN son!!

Nu ligger han här i soffan å andas så djupt. Det skulle jag kunna vara vaken en hel natt för, bara för att höra hans andetag!!

Imorn har Dizel bestämt att han ska köra på sin fyrhjuling...ja han har en sån:) Tre år å har redan en fyrhjuling ja vet...många tycker säkert det är dumt!! Men va fan bryr vi oss om det?? Inte ett dugg!! Han ville ha en, då ska han väl få det!!

Nej nu ska ja snosa lite på min sovande son...!! So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade