Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 24 januari 2010

Besök å negerbolls bak:)

Michelle Micke Jemima och Naomi kom förbi förut å lekte!! Så jag bakade lite negerbollar så vi fick lite fika;) Eftersom det aldrig någonsin finns fika bröd i detta hus...hmm undrar varför?? Vem är det som äter upp det direkt?? Jaa kan det vara jag tro...jo det stämmer nog;P

Dizel går just nu på högvarv...å jag på jävligt lågt varv!! Ikväll kan ja lova er gott folk att det blir riktigt tidigt!!

Å imorn ska ja iväg igen;) Jihooo!!! Hoppas hoppas hoppas!!! Uuujj sö spännande:) Men nu är det farväl till mannen i huset...oVeR aNd OuT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade