Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 19 januari 2010

Oj oj oj så längesen....


Ja det var minsann väldigt längesen jag skrev något här....men det blir så för mej...ja liksom glömmer bort!! Satt rumpan lös så skulle jag glömma den oxå;P Haha!!! Jaja så är det...idag har ja städat nästan hela dagen när Dizel var på dagis. Tog en promenad oxå imorse efter ja lämnat honom på dagiset...det var ju hur härligt som helst ute!! Å nu sitter vi i soffan å inväntar läggdags!! Jaa va ska ja skriva??? Kan ju pladdra på hur mycke som helst egentligen men orkar inte just nu...kan ju återkomma lite senare när jag inte har en mini i soffan;) ska uppdatera lite oftare framöver...det kan jag behöva, få skriva av mej alltså=) Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade