Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


fredag 22 januari 2010

Allt möjligt....

Dizel gråter just nu, för att han inte får gå ut å åka fyrhjuling i snön!!! Ante är ute i garaget å plockar ur Ådi...han ska säljas:( Känns faktiskt lite vemodigt...gamle Ådi!! Men men så är det...Jag däremot gör inte så mycket, har så jävla ont bakom skulderbladet!! Så jag har tillbringat större delen av dagen i soffan...men nu har ja tänt värmeljus å plockat i å ur diskmaskinen!! Bara den som har haft den här smärtan kan förstå hur jävulskt ont det gör!! Förra gången jag hade det så fick ja rulla ur sängen...å klä på mej med en arm! Som tur är så har det inte blivit såna smärtor än å ja hoppas inte det blir heller...ja låna en tens-apparat av mor som har gett mej stötar hela dagen idag så det kanske håller sej i skack denna gång!! Hoppas hoppas!!

Ikväll ska Ante åka å titta på en bil...för vi måste ju ha 1 bil iafl:) Å ja hoppas att det är en bra bil da så vi har nåt att åka i, annars får vi väl köpa oss en spark, det funkar ju det oxå iafl i detta väglag;)

Dizel har härjat idag så han kommer sova tidigt ikväll, först var Patrik här en stund, då skulle ju Dizel visa allt han kunde å alla leksaker=) Sen kom Thomas, Erik, Robert och Sabina då skulle han ju visa dom oxå allt han kan=) Så söt han är min lilla prins!!

Undrar vad man ska hitta på ikväll när Ante är iväg...å Dizel somnar ju garanterat tidigt!? Bädda ner sej i soffan å hoppas på att det är något bra på tv...sova tidigt å verkligen hoppas att det är bättre i ryggen när ja vaknar...för det måste det vara!!! För imorn ska ja iväg:) Hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade