Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


onsdag 20 januari 2010

Ny dag...

Ja då var det en ny dag med nya möjligheter....men ärligt så skiter ja i det just nu!!! Har verkligen världens sämsta humör idag...uuuu va jobbigt!! Men men man får göra det bästa av situationen!! Men just nu blir det en kopp med te...mumma!! Jag har redan hunnit med mycket idag ju, ringt om jobb skickat iväg två ansökningar och ringt ALFA kassan, som faktiskt erkände att det var konstigt att jag betalade så mycke...men det kunde ju givetvis inte ändras över telefon....nej da jag var ju tvungen att ladda ner en blankett från deras hemsida å skriva ut å fylla i å skicka in!!! Gaahh varför inte bara ta det över telefon??!! Jag fattar inte deras störda idiotiska policy!!! Jaja å va fan var det å hänga upp sej på då? jag kan väl ändå inte göra något åt det!! Nej te var det nu ja...Tjing tjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade