Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 19 januari 2010

Pyjamas på!!


Sådär ja då var pyjamasen på...så nu ligger han i sin säng å ser på film. Då sover han snart, hoppas ja;) Hehe!! Så nu är det min tur att se på tv...men tyvärr så är det ju inte så mycket att se på:( Så kanske blir det en movie ist!! Imorn ska ja försöka mej på att orka åka till gammelmormor å hälsa på...då ska ja passa på att åka in till farfar å tända ljus oxå!! Fan va jag saknar min farfar<3>



Å ja ska bannemej ringa ALFA imorn oxå...jag får betala 450kr i månaden för att vara medlem...bara helt arbetslösa får den mindre kostnaden på 145 kr i månaden, men HALLÅ jag är HELT arbetslös!!!! För satan!!!! Jävla nötter är vad dom är!! Å förresten så vill ja väldigt väldigt gärna ha ett jobb NU!!! Man blir ju helt förslappad när man går hemma...lr kanske skulle ja ta å bli gravid...mmm nej, det passar sej inte nu...då måste vi ha ett större hus!! Det går inte in så mycke som en jacka till i detta huset...men mysigt är det vårt lilla hus=) Jag verkligen älskar det...nja iafl nästan alla dagar;) Ja skulle vilja ha ett lite större TV-rum så jag kunde möblera lite mera...ja jag älskar att möblera å göra om!! Större sovrum oxå kanske ja vill ha...å en walk in closet=) Ja men ok, ja kan väl lika gärna flytta till ett slott!!=)))




Om man kanske skulle ta å måla lister imorn tro...så Ante får sätta upp dom i hallen när han kommer hem...å sen får ja åka till ikea å köpa de nya möblerna å fixa till!!! Yeeey!! Love it!! Nu kastar Dizel leksaker på sitt rum så jag får väl gå upp å titta till det lilla pyret å se vad han gör....Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade