Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


onsdag 20 januari 2010

trött...

Dizel har redan somnat....min lilla prins<3 Han har lekt med Jemima å Naomi en stund idag=) Jemima hade bakat fika åt Dizel, å det var super gott!! Negerbollar å kärleksmums!! Mumma för figuren;)

Å idag när jag hämtade honom på dagis så hade han målat svarta prickar i hela ansiktet med en turschpenna!!! Hmmm...oj oj så fint:S Hehe...fick inte bort det i duschen kan ja säga, måste nästan vart en spritpenna han hittat på dagis!! Men men barn måste få leka å testa grejer annars lär de sej aldrig!!

Nu snart ska ja ställa mej i duschen så jag får värmen tillbaka i kroppen...fattar inte varför jag fryser så...för nu är det inte kallt härinnne heller, det är ju 21grader!!! Märkligt, jag som alltid vart så varm av mej...kanske har med åldern att göra;) Är ju alldeles snart 26 år!! Huuua va gammel ja är!! Haha!!

Nej nu blir det duschen sen movietajm å idag SKA jag sova tidigt!! Det bara är så=) Hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade