Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 24 januari 2010

God morgon Söndag!

Jaa...då var det söndag igen, å Ante åker te Norge...jag hatar söndagar!! Det är liksom ingen riktig dag tycker ja, allt blir bara halvdant!! Men ja ska väl va glad att det inte är söndag varje dag;)

Ja å Dizel har lite mys med tända ljus å frulle framför tv:n!! Ante sover fortfarande...å det får han väl lov att göra när han ska åka å jobba å tjäna pengar så jag slipper gå med rompa bar;)

Idag ska Dizel åka fyrhjuling, å sen leka med Jonathan men först skulle jag vilja sova en stund...blev super trött nu!! Men det hör väl till att vara slö på en söndag kanske!

Tjingeling så länge:)

1 kommentar:

  1. Hittade hit via Psykfallet, det trevligaste psykfall jag stött på.

    Söndagar ja, inte mycket att göra med de dagarna, mer än att tillåta sig allt man vill, bara för att det är så trist med söndagar.

    Markattan, hoppas att det går bra ändå

    SvaraRadera

Bloggintresserade