Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


söndag 7 mars 2010

Ett lik är mera aktivt än min blogg...

Ja så är det nästan, det går liksom bra ett tag sen glömmer ja bort lr helt enkelt orkar inte...vissa dagar är ju lite sämre än andra!! Å då känner ja inte alls för att skriva ett endaste skit här!! Men men så är det:)

Just nu känns det lite sådär, är bara såååå fruktansvärt trött konstant å ändå sover ja som ja ska!! Tror ja iafl, ja vaknar knappt av att Dizel tjatar att vi ska kliva upp...utan ja ligger kvar medans han går på sitt rum å leker en stund tills han tröttnat på att vänta, då kommer han in å blir arg å skriker så ja MÅSTE gå upp...jag fattar inte varför ja är så trött helt plötsligt å verkligen hela tiden!!

Å utslag på handen har ja fått oxå:( torr å spricker, kliar å svider!! Ursch å fy!!Men ja ska testa en kortison salva å se om det blir bättre...men jävlar va jag är tråkig!!!! Tjata om trötthet å utslag som en gammal kärring!!! Jag har väl inget bättre för mej antagligen...nej nu får ja hoppa i duschen innan det växer mossa i hôvve på mej;P SO LONG FUCKERS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade