Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 10 augusti 2009

Trött men rastlös...

Ja som vanligt så är jag bara lite trött när väl kvällen kommer, men däremot när morgonen kommer så är ja jävligt trött.....jobbigt det där när man inte orkar sova!!!

Kanske skulle man behöva börja läsa på kvällen då somnar man lättare säger dom som vet!!!

Är så dålig på att skriva här, men ska försöka bli bättre på det ja lovar er, ja om jag nu har någon som läser mina obetydliga inlägg vad vet jag=)

Var till Rottneros Parken med Dizel igår å lekte i lekparken.... det var så skoj å mysigt att bara vara mamma å son utan någon annan!!!!

Ante åkte till Norge igen igår efter 5 veckor hemma på semester...känns väldigt tomt faktiskt, men det är väl så det är med en gubbe som jobbar borta!!!

Nej om man skulle försöka sova innan jag blir övertrött iställe för då går det absolut inte!!!! Ha det så gött så skrivs vi snart igen=) Es sempre de corde meo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade