Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 11 augusti 2009

God morgon.....


Jaha då var det morgon igen då.... men ingen sol :( ursch å fy för regnet!!!!


Idag ska Dizel börja på dagis igen efter ett långt sommarlov, hoppas det går bra!!! Men idag ska han börja senare för jag ska till farbror doktorn i Torsby i eftermiddag....!! Men imorn är det samma tider som gäller å då måste vi kliva upp litte tidigare så han hinner äta någe innan han ska iväg!!!


Tror ja ska fixa iordning mej nu å åka till sunne å köpa nytt regnställ till Dizel för hans dragkejda är visst trasig, typiskt som fan!!! Med min tur så är det väl ett stort hål i stöveln oxå så jag måste köpa nya ;P Hehe!!!!


Nej nu blir det frukostmys med Puppis sen bär det av mot Sunne, sedan Torsby!!!


mamma muuu är det duuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade