Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


onsdag 5 augusti 2009

Längesen nu....

Nu var det väldigt längesen jag skrev något.....har hänt mycket sedan dess, som att vi har rivit ner Toa och hallen....å byggt upp nytt, sen har jag å Katrin å barna tagit mini semester i sommarstugan på två nätter!!!!UNDERBART!!!Å nyss var vi i Kolmården två nätter, så mysigt ställe, trodde det var själva djurparken som hette Kolmården men det är oxå ett samhälle... Där såg vi alla slags djur som tiger, lejon, noshörning, giraff å många många fler!!!! Just det delfin showen, ja lite gåshud fick man allt=) nej nu ska jag å Dizel iväg å fika med min fru Michelle å flickorna Jemima & Naomi <3 <3 <3 Tjingeling ses.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade