Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 11 augusti 2009

Solen kikar fram.....


Ja det är sant!!! Solen tittar in genom mitt vardagsrums fönster...såååå underbart!!! Blir så glad när solen skiner!!!


Idag var jag i Torsby till doktorn, han var rädd för mej sa han....hmm!!!! "Mia du är en tickande bomb, jag trodde ja skulle få en smäll när ja såg dej (ja jag fick vänta typ 30 min på att få komma in) jag känner inte dej men du är mycket arg"
Jaha men tack så jävla mycke för den da!!! Gubbjävel!!!! Nja så himla arg är jag väl inte??? Eller??
På torsdag ska jag till Ray i Torsby å tatuera mej=) Å va det ska bli kul!!!! Älskar verkligen att bli tatuerad....något fel på mej, nej det tror jag inte!!! Det är en så konstigt skön smärta!!!Prova vettja.... Ni blir fast, ja lovar!!!!
Imorn skulle jag behöva åka till Karlstad å lämna in min telefon, den lever sitt eget liv!!! Men vi får se vad jag orkar med, å absolut vilket väder det är!!!! För om solen lyser så tänker inte jag sitta i en bil det vet jag säkert!!!!
Nej kanske skulle man ta sej i kragen å städa lite här hemma....Det är inte stökigt men väldigt dammigt!!! Håller ju på med badrummet å hallen så direkt det rörs något där ute så drar det in slipdamm å skit i hela huset, så ja det får nog bli kvällens projekt!!!! Ha det bra så skrivs vi säkert senare efter jag nysit färdigt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade