Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 24 augusti 2009

Ångest.....

Vet inte varför men ångest har ja iafl....jobbigt som bara fan!!!! Tur att Dizel är så snäll idag så han sitter i stolen framför tv:n å ser på film.... de säger att man ska skriva eller prata om det när man har ångest, därför ja skriver här!! Men som det känns nu så blir det värre, ont i magen tryck över bröstet gråten i halsen och allmänt vimsig!!!! Ja ska nog komma på ett sätt så det blir bättre!!! För det måste ja göra för ja är sj med Dizel i 2 veckor nu så jag får bara inte bli dålig, vill inte att Dizel ska se när ja mår så här!!! Ja blir så lättretad oxå..... Nej nu ska ja försöka vila lite kanske om ja tillåter det för mej sj?? Häjjda

1 kommentar:

  1. hoppas du kryar på dig och vill du vara själv en stund kan du ringa så hämtar jag dizel!!!
    Ring om de e nåt!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade