Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


torsdag 13 augusti 2009

Morrn morrn....


Oj så jag är trött hörrni....somnade inte förrän kl var 2 inatt...å när vaknar jag inte klarvaken, jo 4!!!! Två timmars sömn på en hel natt är inte kul, men oj va mycket jag har hunnit med=) måste se det lite positivt!!!! Dizel har sovit bra hela natten, som tur är för man har inte så mycke tålamod på natten när man försöker sova ner sej själv=) Idag ska jag tatuera mej igen;P Önskar bara att jag var lite piggare, tölit å köra när man har grus i ögonen....jaja det är int så långt så det går nog alldeles utmärkt!!! Skriver senare å tar med en bild så ni får se resultatet!!! Yippie yippie!!!!!! c ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade