Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


måndag 17 augusti 2009

Fotografering=)


Idag blev jag å Dizel fotade av Carro, jätte skoj å så himla bra bilder!!! Är super nöjd, Carro rekomenderas varmt!! Tryck på länken å kolla hennes fina hemsida med mycke fina bilder!!! Ska bli spännande att se hela resultatet imorn när Carro kommer med alla bilder=) å det ska bli så kul att få visa dem för Ante, för han vet nämligen inte om att vi varit modeller;) Första jag ska göra när jag fått bilderna är att göra en förstorning av Dizel som jag kan ha i hallen, så man blir glad varje gång man kommer hem, å varje gång man åker hemifrån så tittar man på en skrattande prins...då kan inte dagen bli dålig!!! Hoppas bara att hallen blir färdig snart då så jag har en vägg att hänga kortet på=) Nej nu ska ja krypa till kojs, för ju fortare jag somnar ju fortare får jag se bilderna=) Jippie!!!!!! Sov gott mina vänner<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade