Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


tisdag 25 augusti 2009

Stolt mamma=)


Dizel har somnat i sin säng nu själv i två kvällar i rad!!! Har satt på en film åt han så har han luggit stilla tills han somnat.....det känns så skönnt att slippa allt tjat å gråt på kvällen! Man blir så himla stolt när det går så bra! Och eftersom jag är själv på veckorna så blir det ju bara jag som tjatar på honom! Så nu får ja lite egen tid på kvällen å det behöver man som förälder.... Igår såg ja "män som hatar kvinnor" den var skit bra!! Så den rekomenderas absolut att se!!! Nu ska ja gå upp å ge min prins en puss sen ska ja krypa till kojs=) Imorn är det dagis igen för Dizel å jag ska molijocka lite här hemma;P Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade