Här kommer ni få läsa lite om mej å mitt liv....å givetvis mycket om min älskade son Dizel!!!



Det här är mina personliga bilder. Så du får INTE kopiera dom!!!


onsdag 10 juni 2009

Studentpresent...

Oj va det är svårt att hitta något bra till studentpresent, å inte nog med en det är två småsystrar som tar studenten=) men nu är det klart!!!

Imorgon torsdag kl.12.03 kommer dom ut i vuxenlivet!! Då är det slut på studiebidrag å lättsamma dagar, då kommer det att bli ångest över dåligt jobb å svindålig lön som knappt räcker åt alla räkningar man får när man ska flytta hemifrån så småningom....Ursch!!! Jag är glad att jag redan haft den ångesten!!!Fast den kan ju komma krypande tbax innemellanåt fast då kan man ju trösta sej med att man har redan hus bil barn å jobb...så man får vara glad för det lilla som blir kvar efter alla dumma onödiga räkningar!! Jaja GRATTIS till studenten Ewelina & My<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade